joi, 20 august 2009

i call it madness



o zi are douazeci si patru de ore sau mai exact 1440 de minute. Vara,minutele unei zile nu iti sunt de ajuns,dar te alina gandu ca a doua zi ceasul nu iti va masura timpul,e vacanta.Timp de douazeci de zile mi-am numarat minutele si voi continua inca pe atata.La fel de bine mi-ar putea numara un copil care isi invata prima lui numaratoare,cuvintele rostite intro zi.Totul se pare ca se reduce la matematica,de aia o urasc si am so urasc mult timp de acum incolo.

Ma numesc mimi,sau cel putin asa vreau sa ma cunoasca lumea,si urasc vara! Pentru ca vara mea a fost cea mai ciudata aglomeratie de temperaturi ridicate si sentimente.Imi doresc un singur lucru:sa ma reintorc in banca a 3a de la perete si sa asist la reuniunea randului vesel care isi face planuri pentru grecia.Imi doresc ploaie ca sa pot alunga tot ce se coace in mintea mea.Imi doresc sa vad partea buna in a avea atat de mult timp pentru a face..nimic!Sunt 20 de zile jalnice,care nu au parte nici macar de nimicurile cotidiene.Sunt multe ore de negare a singuratatii si a nebuniei.Sunt ore umplute de somn si dor.Te-ai gandit vreodata ca vei duce dorul celui mai banal lucru?Imi e dor de inestetica camerei mele si starea de bine care te inunda odata ce ai intrat.

o zi are 1440 de minute.Nu te mai plange ca nu ai ce face sau ca ai prea putin timp sa-ti consumi poftele zilnice.Cand ti se vor servi pe o tava de argint 1440 de minute dedicate nimicului,refuza!Pentru ca nimicul aduce timp liber,timpul liber aduce lipsa de ocupatie,si asa ajungi sa gandesti.Si nu e indicat sau sanatos sa depasesti limita decenta a gandirii.Daca o faci,inebunesti!

Niciun comentariu: